Keputusan Pemenang Sanah Hilwah HIJRATI

Keputusan Pemenang Sanah Hilwah HIJRATI | Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Selesai sudah contest sempena ulang tahun yang pertama untuk Geng Kakak Sirah - Hijrati. Terima kasih pada semua yang mengambil bahagian.

Secara jujurnya, Kekanda tak menyangka ramai juga para sahabat yang mengambil bahagian. Terus terang sukar untuk membuat keputusan.

Untuk mendapatkan keputusan siapakah yang memenanginya, kekanda dan para admin utama Hijrati, bertungkus lumus melihat video Tiktok (VTT) yang telah dimuatnaik ke akaun Tiktok sahabat-sahabat.

Tersentuh juga rasa hati apabila ada dikalangan sahabat yang mengabdikan 'kenangan lama sewaktu kekanda bersiaran' dengan cara menggunakan gambar dan video semasa kekanda sedang live sebagai video.

Tak kurang, ada juga kalangan sahabat yang membuat video bersama anak-anak sebagai 'bukti' hasil live sirah telah berjaya membantu anak-anak sahabat untuk lebih mengenali kisah-kisah sirah Rasulullah SAW.


Maka siapakah pemenangnya?

jeng 

jeng 

jeng ....


seramai 8 orang pemenang telah di pilih dan masing-masing akan mendapat hadiah 'tanda kenangan' sempena memperingati hari ulangtahun pertama Room Kakak Sirah ini.


SENARAI 8 PEMENANG 


























Sekali lagi, terima kasih yang tidak terhingga untuk semua peserta yang sudi membuat VTT ikhlas kerana Allah Taala

dan semoga hadiah kenangan yang tiba nanti dapat menjadi satu tanda cenderamata untuk kita terus sama berjuang lagi mengangkat kisah sirah Rasulullah SAW.

TAKBIR !!


ALLAHUAKBAR

ALLAHUAKBAR

ALLAHUAKBAR


Post a Comment for "Keputusan Pemenang Sanah Hilwah HIJRATI"